Lehet-e GYORS egy szempilla stylist?

Egy duplázottra 3 órát?! Na még mit nem….
Szeretek következetes lenni. No nem direkt, hanem azért, mert én már csak ilyen vagyok. Vélemény nyilvánításakor igyekszem objektíven szemlélni a dolgokat, még akkor is, ha ez engem frusztrál valamiért, esetleg az érdekeimet sérti. Miért? Nem azért, mert én vagyok az igazság harcosa. Igaziból semminek a harcosa nem vagyok. 🙂 Egy egyszerű szempilla építővel állok szemben, amikor magamra gondolok, aki kényszerűség okán kifejlesztett magának technikákat, örömmel használja azokat, és még nagyobb örömmel átadja az erre vágyóknak. Nem kívánok hittérítő lenni, el- és befogadó vagyok, hiszek a színes világban és remélem a világbékét. NEM jelentek ki kategórikusan valamit pusztán érdekből és sértettségből, kizárólag tapasztalat alapján állítok bármit, és nem azért, mert nálam “okosabbak” ezt mondták nekem.
Ezen bevezetés után elmondom, hogy miért szeretek én Szépség-gyár technikával építeni, mit imádok a duplázásban, és mennyire rajongom a volume technikámat.
Az ALAPÉPÍTÉSEM /1D/ merőben eltér az általánostól, egyszerű, mint a faék, nem hagy lehetőséget a linkelésre, maximális teljesítményre hangol anélkül, hogy közben folyamatosan azon morfondíroznék, hogy vajh mit is kell most ide építenem, hol is tartok, nem szemlélgetem közben a pillasort, nem simítgatom spirálkefével, nem gyönyörködöm benne és nem sopánkodom, hogy hú, mi lesz ebből, mert tudom, hogy az adott alap pillasorból kihozható maximumot fogom nyújtani, kizárom az összetapadások és a pihe pillák beleragadásának lehetőségét, ami lássuk be, rendkívül fontos, hiszen viseltem én régebben rettenetesen kényelmetlen pillasorokat is 🙂
Tehát mi, Szépség-gyár pilla építők, mindig kizárólag azt az egy szempillát szemléljük, amivel dolgozunk, akárcsak a jobb agyféltekés rajzolásnál, itt is a végén áll össze a kép, nem veszünk el a részletekben, hiszünk a technikában és önmagunkban!
Ildikó például azt mondta, amikor berohant hozzám a verseny után, hogy pánikpillanatokban azt mormolta magának, hogy “Csak erre az egy pillára figyelj!”, meglehetőst derültséget okozva ezzel az éppen kínlódó alaposaim között 🙂
A DUPLÁZÁSI technikáim /2D/… Mindig azt mondom az érdeklődőknek, hogy a pillaépítés MINDEN FÁZISÁT, minden pillanatát élvezni, tanulni és megtapasztalni kell, és nem szabad sietni, jelen esetben a rutin a barátunk és nem unáshoz vezet. Egy kisgyereket nem komplett eszcájggal fogjuk normálisan étkezni tanítani, hanem csőrös pohárral és műanyag evőeszközzel. 🙂 Amikor már kifogástalan alap pillákat tudunk építeni, akkor készen állunk egy következő fázisra, a dúsításra. Kétféle duplikálást művelek és oktatok. Az első, melynek neve “Elza pilla” volt, most SZINTEZÉSnek hívom, az, amikor függőleges térben válik szét a két sor. Korai duplázásaimból alakult ki, mikor nem akartam, hogy az applikált két szál egy vastaggá álljon össze, és így ugrottam át ezt a problémát. Ma már, természetesen konkrét képlete van. Természetes, bolyhos, kényelmes, gyorsan építhető technika, köszönhetően kiemelkedően jó tanítványomnak, Celebpilla Enci-nek, hazai celebeink nagy része ezt a pillasort viseli. Enikő, köszönöm, hogy örömmel és lelkesedéssel használjátok a technikámat! <3
A KLASSZIKUS DUPLÁZÁSnál vízszintes irányban tárjuk szét a pillákat, azonban nálunk ez nem olyan egyszerű, hogy “akkor most rakj fel V-ben két szálat a természetes pillára”! Ez egy igazi “bárkinek bármit” techika, melynél mindig a vágyott céllátvány és az alapadottságok alapján döntjük el, mennyire és miként tárjuk a pillákat, mivel az alap építése már “begyakorolt”, logikus, nem visz rossz irányba, itt egyetlen mozdulattal lesz több, tovább fejleszti készségeinket, képességeinket, melyek elengedhetetlenek a precíz, pontos, nem ártó munkához, segít megtapasztalni, miként változik a pillasor képe a különböző metódusoknak köszönhetően, és támogatásunkra van abban, hogy megvalósítsuk a munkánkban LEGFONTOSABB ember, a VENDÉG vágyait, hiszen szempilla stylistnak lenni jó, SIKERES szempilla stxlistnak lenni azonban még jobb! 🙂 🙂
Szigorúan ajánlott, szerintem, a továbblépés előtt 2 óra alá vinni a duplázás idejét. Van, akinek ez hamarabb elérkezik, akad olyan is akinek később, de, tudod, a RUTIN a barátunk!
Megjegyzem, hogy természetesen olykor tincsezek, főleg, ha sietnem kell, de ha van rá időm, és örömmel tölt el a szett megformálása, akkor szigorúan építeni fogom, én már csak ilyen maradi vagyok, és, kérlek, NE érezd magad rosszul attól, ha TE is így teszel. <3
A csodálatos VOLUME világa /akárhányD/… Nem volt lehetőség itthon tanulni akkor, amikor szemem elé került ez a technika. Az első szettjeimet, akárcsak mások, szálanként építettem. A tincsezés véletlenül alakult ki, amikor Nikolett Megyeri pilláját építettem, ” ne mozdulj, kiáltottam fel, technikát fejlesztek!”:) :). Aztán rájöttem, hogy semmi egyedülállót nem csináltam, csak azt amit már mások is így vagy úgy használnak ennek a csodás technikás pillasornak megépítéséhez. Ma már sokféleképpen tincsezek, és MEGTAPASZTALTAM, melyik miért jó, vagy miért kevésbé az, és attól függően variálom, hogy éppen mi kerül elém, korrigálni kell-e, vagy “csak” álmot megvalósítani…
Boldog pillákat!
Anita

 

10623509_972652036106618_530947710241327558_o

A DÚSÍTÁS első lépéseként tanuljunk meg DUPLÁZOTT szetteket építeni!

 

A DUPLÁZOTT technikáink, avagy a
“Kezek Tánca” 2. rész

Amikor megtanulunk szempillát építeni, és túl leszünk az első néhány pillasoron, melyeket, feszülten, olykor aggódva készítünk el, de utána mégis lenyűűűűgöz bennünket a látvány, a szemek felcsillanása, mikor az alanyaink önnön tükörképükkel szembesülnek, akkor szépen, fokozatosan tökéletesítjük a technikánkat. Helyükre billennek a tanfolyamon átadott információk, megértjük oktatónk magyarázatát, elérkeznek az első “ahaaa” és “yessss” faktorok. Ráérzünk, merről kényelmes bizonyos helyeken applikálni, egyre kevesebb időt és fáradtságot vesz igénybe tőlünk egy szép, egyenletes, jól felépített telített “3D műszempilla”, azaz klasszikus alapszett megépítése, remekül tudjuk már aktiválni a jobb agyféltekénket, így egészen mélyen elmerülhetünk az “alkotás” tevékenységébe. Gyakorlatilag nem érdekel minket, hogy sok vagy kevés szempillája van az illetőnek, azok “könnyű” vagy “bonyolultabb” feladat elé állítanak bennünket, mert ezeket a helyzeteket mind-mind meg tudjuk oldani a sok gyakorlásnak köszönhetően.
Nos, ilyenkor elérkezhet a munkafolyamatunkba igényként az, hogy még ennél is látványosabb szetteket készítsünk, esetleg korrigáljuk vendégünk alapadottságait, vagy megvalósítsuk extrémebb kívánságait, mindezt természetesen úgy, hogy a saját pillákkal kíméletesek legyünk!

Itt az ideje a duplázós technika elsajátításának.
Ez az oktatás személyes kedvencem. Aki “Haladó képzésre” jön, az már BIZTOSAN akar szempillázni, van elképzelése, fogalma arról, hogy mit szeretne látni vendégein, csak nem tudja megvalósítani.
Nyitott a trükkökre, érti a miérteket, konkrét, jól megfogalmazott, érthető kérdései vannak, melyeket örömmel tisztázok velük az elméleti rész során.
A DUPLÁZÁSI technikák, melyeket oktatok, a maguk nemében zseniálisak. Alkalmasak arra, hogy egy KREATÍV, izgalmas látásmóddal rendelkező stylist és vendége minden álmát megvalósítsa.
KLASSZIKUS, vagy széttáró duplázás:
Egyértelmű szabályai vannak, nem kíván sok átgondolást, tökéletes, egyenletes, látványos, mégis rajtakaphatatlan pillasort tudunk alkotni vele. Mindig perfekt látvány, mindig nagy tartósság jellemzi. Kíméletes,és lehet nagyon természetes vagy extrémül látványos szetteket applikálni ezzel a technikával. A könnyű, erősen ívelt pillákat használva nem kell ragaszkodnunk az általános hosszabbítási szabályokhoz, merészebben használhatunk hosszabb pillákat is, hiszen a D vagy DD ívek esetében a 14mm-es hosszúság sem lesz extrémebb, mint egy C ívnél a 12mm-es. Súlypontja egészen másként helyezkedik el, mint az “egyenesebb” társainak, ezért kevésbé hajlamos az előre billenésre. A látvány pedig MINDIG lenyűgöző. Igen, mindig, még szerényebb alap pillasor esetében is, hiszen ennél a technikánál jócskán van lehetőségünk ezek korrigálására a technika metódusait jól használva.
SZINTEZETT Szépség-gyár duplázás:
Ez az, amikor Greta Garbo hűvösen elegáns és Audrey Hepburn édes, kíváncsi pillantását ötvözzük. Applikációs technikájában egyszerűbb, tervezésében gondolatnyit nehezebb technika, szinte végtelen variációs lehetőséggel. Alkalmas a legmerészebb elképzelések megvalósítására, melyeket az alap applikációnknak köszönhetően gyorsan tudunk kivitelezni. Konkrét “képlete” van, azonban ennek a képletnek összetevői elképesztően jól variálhatóak. Fiatalos, lendületes és merész, akár nagyon merész!Tartósságában, természetesen, ez is nagy előnyöket mutat, azonban korrekcióra kevesebb lehetőség adódik, “csak” hagyományosan dúsít.

Ne félj a duplázástól, megfelelő alap építési technika esetében ez csak egyetlen mozdulattal több, mint az alapszettnél, tehát ugyanúgy felveheted azt a ritmust, amit eddig is megszoktál, táncolhatnak a kezeid, és tovább kalandozhatsz nehézségek nélkül, biztonsággal a csodálatos szempillák és a hálás kliensek világában!

Boldog pillákat! Anita

11033394_675603172552044_6486355046810985419_n