Lehet-e GYORS egy szempilla stylist?

Egy duplázottra 3 órát?! Na még mit nem….
Szeretek következetes lenni. No nem direkt, hanem azért, mert én már csak ilyen vagyok. Vélemény nyilvánításakor igyekszem objektíven szemlélni a dolgokat, még akkor is, ha ez engem frusztrál valamiért, esetleg az érdekeimet sérti. Miért? Nem azért, mert én vagyok az igazság harcosa. Igaziból semminek a harcosa nem vagyok. 🙂 Egy egyszerű szempilla építővel állok szemben, amikor magamra gondolok, aki kényszerűség okán kifejlesztett magának technikákat, örömmel használja azokat, és még nagyobb örömmel átadja az erre vágyóknak. Nem kívánok hittérítő lenni, el- és befogadó vagyok, hiszek a színes világban és remélem a világbékét. NEM jelentek ki kategórikusan valamit pusztán érdekből és sértettségből, kizárólag tapasztalat alapján állítok bármit, és nem azért, mert nálam “okosabbak” ezt mondták nekem.
Ezen bevezetés után elmondom, hogy miért szeretek én Szépség-gyár technikával építeni, mit imádok a duplázásban, és mennyire rajongom a volume technikámat.
Az ALAPÉPÍTÉSEM /1D/ merőben eltér az általánostól, egyszerű, mint a faék, nem hagy lehetőséget a linkelésre, maximális teljesítményre hangol anélkül, hogy közben folyamatosan azon morfondíroznék, hogy vajh mit is kell most ide építenem, hol is tartok, nem szemlélgetem közben a pillasort, nem simítgatom spirálkefével, nem gyönyörködöm benne és nem sopánkodom, hogy hú, mi lesz ebből, mert tudom, hogy az adott alap pillasorból kihozható maximumot fogom nyújtani, kizárom az összetapadások és a pihe pillák beleragadásának lehetőségét, ami lássuk be, rendkívül fontos, hiszen viseltem én régebben rettenetesen kényelmetlen pillasorokat is 🙂
Tehát mi, Szépség-gyár pilla építők, mindig kizárólag azt az egy szempillát szemléljük, amivel dolgozunk, akárcsak a jobb agyféltekés rajzolásnál, itt is a végén áll össze a kép, nem veszünk el a részletekben, hiszünk a technikában és önmagunkban!
Ildikó például azt mondta, amikor berohant hozzám a verseny után, hogy pánikpillanatokban azt mormolta magának, hogy “Csak erre az egy pillára figyelj!”, meglehetőst derültséget okozva ezzel az éppen kínlódó alaposaim között 🙂
A DUPLÁZÁSI technikáim /2D/… Mindig azt mondom az érdeklődőknek, hogy a pillaépítés MINDEN FÁZISÁT, minden pillanatát élvezni, tanulni és megtapasztalni kell, és nem szabad sietni, jelen esetben a rutin a barátunk és nem unáshoz vezet. Egy kisgyereket nem komplett eszcájggal fogjuk normálisan étkezni tanítani, hanem csőrös pohárral és műanyag evőeszközzel. 🙂 Amikor már kifogástalan alap pillákat tudunk építeni, akkor készen állunk egy következő fázisra, a dúsításra. Kétféle duplikálást művelek és oktatok. Az első, melynek neve “Elza pilla” volt, most SZINTEZÉSnek hívom, az, amikor függőleges térben válik szét a két sor. Korai duplázásaimból alakult ki, mikor nem akartam, hogy az applikált két szál egy vastaggá álljon össze, és így ugrottam át ezt a problémát. Ma már, természetesen konkrét képlete van. Természetes, bolyhos, kényelmes, gyorsan építhető technika, köszönhetően kiemelkedően jó tanítványomnak, Celebpilla Enci-nek, hazai celebeink nagy része ezt a pillasort viseli. Enikő, köszönöm, hogy örömmel és lelkesedéssel használjátok a technikámat! <3
A KLASSZIKUS DUPLÁZÁSnál vízszintes irányban tárjuk szét a pillákat, azonban nálunk ez nem olyan egyszerű, hogy “akkor most rakj fel V-ben két szálat a természetes pillára”! Ez egy igazi “bárkinek bármit” techika, melynél mindig a vágyott céllátvány és az alapadottságok alapján döntjük el, mennyire és miként tárjuk a pillákat, mivel az alap építése már “begyakorolt”, logikus, nem visz rossz irányba, itt egyetlen mozdulattal lesz több, tovább fejleszti készségeinket, képességeinket, melyek elengedhetetlenek a precíz, pontos, nem ártó munkához, segít megtapasztalni, miként változik a pillasor képe a különböző metódusoknak köszönhetően, és támogatásunkra van abban, hogy megvalósítsuk a munkánkban LEGFONTOSABB ember, a VENDÉG vágyait, hiszen szempilla stylistnak lenni jó, SIKERES szempilla stxlistnak lenni azonban még jobb! 🙂 🙂
Szigorúan ajánlott, szerintem, a továbblépés előtt 2 óra alá vinni a duplázás idejét. Van, akinek ez hamarabb elérkezik, akad olyan is akinek később, de, tudod, a RUTIN a barátunk!
Megjegyzem, hogy természetesen olykor tincsezek, főleg, ha sietnem kell, de ha van rá időm, és örömmel tölt el a szett megformálása, akkor szigorúan építeni fogom, én már csak ilyen maradi vagyok, és, kérlek, NE érezd magad rosszul attól, ha TE is így teszel. <3
A csodálatos VOLUME világa /akárhányD/… Nem volt lehetőség itthon tanulni akkor, amikor szemem elé került ez a technika. Az első szettjeimet, akárcsak mások, szálanként építettem. A tincsezés véletlenül alakult ki, amikor Nikolett Megyeri pilláját építettem, ” ne mozdulj, kiáltottam fel, technikát fejlesztek!”:) :). Aztán rájöttem, hogy semmi egyedülállót nem csináltam, csak azt amit már mások is így vagy úgy használnak ennek a csodás technikás pillasornak megépítéséhez. Ma már sokféleképpen tincsezek, és MEGTAPASZTALTAM, melyik miért jó, vagy miért kevésbé az, és attól függően variálom, hogy éppen mi kerül elém, korrigálni kell-e, vagy “csak” álmot megvalósítani…
Boldog pillákat!
Anita

 

10623509_972652036106618_530947710241327558_o

Vélemény, hozzászólás?